Friday, October 28, 2011

::3nD of The seMester::



Setelah sekian lama tidak menconteng di sini…akhirnya..terbuka juga hati untuk menggerakkan jari-jari runcing ini (haha..perasan)..selama ni selalu juga buka blog tapi x tau maw tulis apa kan…maklumlah,orang bukan jenis yang pandai berceloteh atau berpujangga…tapi bab2 stalker blog orang pandai la…sangat mahir..hehe..
Sebenarnya nak berkongsi kebahgiaan sebab semester ni da c0ming to the end…pejam celik pejam celik…eh,rupanya da 4 semester aku kat sini…da macam-macam pahit manis kehidupan sebagai student nurse aku tempuhi..(ecece..mcm bnyk sgt pglmn la plak)..dari posting ke wad medical,surgical,gynae,maternity,paediatric,klinik….semua da rasa…Cuma belum ke wad psychiatric lagi la..n A & E…tu bakal di tempuhi untuk sem akan datang…
Nerv0us jugak ne maw masuk sem baru sebab kalau da up ke bip merah ne,banyak tanggungjawabnya…kepercayaan staf nurse da meningkat kat kami,kalau silap sikit,mesti kena cuci punya…tap just think positive…I should stop being afraid of what could go wrong and think of what could go right..isn’t it?..yang penting,tak lama lagi aku nak habis study...dan bakal masuk ke alam pekerjaan….tapi itu tak bermakna yang aku da xpayah risau pasal study lagi..aku sangat2 berharap kementerian kesihatan upgrade kan system dorang ..tukarkan diploma kejururawatan ne kepada ijazah…tak pun cepatkan la pengesahan jawatan,so aku dapatla direct sambung degree…sedih ne kawan2 lain ambil degree…yang aku plak terkapai-kapai dengan diploma aku..
Sebab terlalu fikirkan benda ne..kadang-kadang aku pernah gak terfikir maw give up…tapi tabahkan jak la hati…takkan maw tukar lagi kan…alang-alang menyeluk perkasam,biar sampai ke pangkal lengan…
Banyak da aku berleter ne…xmaw la cerita panjang lebar…maw bagi tengok gambar time posting sem ne la…
(v^.^)








                                          yang ne masa kat warga emas...

                                         
                                           ne pun sama...yang thu uncle ken...


ne masa kat beluran


Sikit jak gambar nak share…yang lain simpan dalam laptop jak..
Ok la…kelak saya akan update blog lagi nanti…  


0 comments:

Post a Comment


::...mY $0nG...:::

nuffnang ad